2011-12-31 | 01:50:22

2011

Januari
Började året med ett besök i Istanbul, Var besatt av Miley, Linnea hade sin första fest och jag hade fått en iphone. Hjälpte till på öppet hus i skolan och hängde med folk i min klass.
Februari
Gick på kickboxning och hängde ganska mycket med folk i min klass. Vi gick vi på hockey, kollade på Trassel och hängde hemma hos Annéa. Blev alldeles tossig och kunde inte hålla tankarna i styr som fortsatte i några månader.
Mars
Hängde i nacka och gick på DD och fester, inte så himla kul nu i efterhand. I slutet av Mars åkte jag till London med min klass. Väldigt trevlig resa som bjöd på att komma vilse och åka cykeltaxi, nattlig promenad och olika lekar på hotellrummen.
April
Linnea hade fest och jag tog med mig gamla lirarna = Erik, Sture och Ragnar. Vi rejvade loss och "Sydafrika"-händelsen hände även. Hängde även lite mer med Siri om jag kommer ihåg allt rätt. Tog även en promenad genom staden och funderade.
Maj
Första maj var jag med Siri och Sackarias, min skärm på mobilen gick sönder och sörjde det ett tag. Annars så  vet jag att Carro hade fest och att båten skulle upp på land. I slutet av månade tog jag och min klass och packade ner nödvändigheter som tält, sovsäck, mat och vatten och hoppade på en buss ut mot värmdö. Hoppade även av på en randomstation och gick rakt in i skogen några hundra meter, slog upp tält, tände en brasa och spenderade natten och följade dag där.
Juni
Missade skolavslutningen då jag åkte ner till Grekland och seglade. Fick sällsis av Linnea och vi hade det kul som vanligt, dock jävligt stressad månad då mycket behövdes planeras. Det som stod på planeringen var att fira Linneas 18 årsdag och att åka till Peace and Love.
Juli
EMMABODA! Åkte med Siri och bodde granne med mina klasskompisar och mötte Linnea och gänget mellan tälten = GALET NAJS! Efter besök på Emmaboda var det ett besök på Annéas land med ett utval ur min klass.
Augusti
FREAKY FRIDAY! Vi åkte till Rhodos som var underbart! Slappa i solen, käka gyros, äta hotellets goda mackor, ta kvart i 8 bussen hem från galna nätter i Rhodos stad, bli jagad av en norsk, gå helt själv på en strand med läskiga män, kissa i poolen på natten, torka fötterna på siris handduk.
Juste skolan börja också.
September
Fyllde år, jobbade på Pengarna på Bordet och cruisade runt mest tror jag? Carro hade fest en till gång btw. Annars hängde man mest i skolan om dagarna och under en helg gick jag ut för första gången.
Oktober
Mest vardag tror jag? Inga speciella minnen förutom att Siri fyllde år, gick ut en onsdag och hade inte den piggaste skoldagen dagen efter. Jobbade även på NHL med Linnea vilket var galet najs.
November
Rätt dött på partykanten, utelivet var jobbigt och man började väl vinterdeppa? Anna kom dock hem från Kanada efter att ha varit där i ett år. Gick promenad med Linnea på Djurgården och kände väl oss ganska stabila. Började jobba på Mc donalds och tänkte på det ganska mycket.
December
Hemmafest i mälarhöjden som slutade sådär.. Pluggade matte som en sata och gick på helgkurs för att lära mig något. Kände även att mina tossiga tankar från februari började lugna sig lite.
För att sammanfatta året började det bra, fortsatte även bra under sommaren och under hösten känner jag att jag har blivit äldre och saker faller sig mer naturligt nu än vad dom gjort innan. Året har även gått ut på att vara rädd för mig själv = har haft många olika tvångstankar.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!