2011-10-03 | 22:50:01

Balanserad vecka

Läste igenom Blondinbellas blogg och hittade denna lista. Hur klyschigt det än låter så är hon väldigt inspirerande och duktig på nästan allt. Denna lista handlar om hur man får en balanserad vecka så jag började fundera på hur min kommande vecka ska se ut....

Tips till en bra balanserad vecka:
1. Se måndagen som en start på allt du vill göra, nya möjligheter!
-Mina mål för veckan ska vara att jobba med projekarbetet, min förening och ta igen lite skolarbeten. 
2. Skriv ned vad du måste få gjort, planera in när du ska göra det i veckan.
- Mina måsten för veckan är att städa lägenheten, laga middagar utan att gå ut och handla, vattna blommorna och ta hand om surdegarna. 
3. Planera in träning/egen tid. Rubba aldrig på det.
- Min träningstid har jag verkligen inte prioriterat dom senaste två veckorna. Vet inte om jag orkar ta tag i det denna vecka häller. 
4. Planera in något roligt med dina vänner. Rubba aldrig på det.
- Måste ha sune-marathon och gärna någon mer sleepover. 
5. Tänk skalman. Har du mycket på en dag? Kör två timmars pass på allt.
6. Ta powernaps, har jag möten på kvällen powenapar jag alltid runt 17.00
7. Utnyttja kvällarna till något bra - strunta i tv/facebook som bara äter upp timmarna.
- Har haft twitterförbud i några dagar och det var riktigt svårt!
8. Gör det jobbigaste först och ha något kul att se fram emot, mitt vardagsmott
o.
- Låter vettigt att tänka så men mina tankebanor går inte riktigt så.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!