2011-10-06 | 19:11:55

Beslutsångest

Jag har lite problem med att välja studentmössa! Förmodligen har resten av alla 93or som går ut iår också lite beslutsångest. I skolan när jag gjorde beställningen skapade jag den understa och körde nästan på Xtra-allt. Blingbling där bak, förnamn, efternamn, metallkorkad, guldkant etc. Under veckan har jag dock funderat lite och är halvt inne på den översta då den är mer klassisk och stilren. Den har inget där bak förutom thorildsplan intryck i tyget. Skriv gärna vilken ni tycker jag ska välja! Den överska kostar btw 594 kr och den understa 901 kr, båda är med en tuta också!
3 Kommentarer
MIG KOMMER DU INTE UNDAN!:

den andra såklart!

2011-10-06 | 20:22:29
hej:

tycker du ska köra den understa fast med den översta kokarden på!!

2011-10-06 | 20:27:49
moa:

skit trodde jag var ensam om att tycker det är snyggt utan text :D så jag säger nog den övre typ är ju inte själv helt inne på den övre, klurigt rättare sagt!

2011-10-06 | 22:14:15
URL: http://hairlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!