2011-09-27 | 23:25:43

Vad jag gjorde idag

9.00 Gjorde iordning mej inför dagen. I skolan skulle vi ha kemiprov.
11.00 Hade gjort prov och gick hem till mej med Erik och Sture.
12.00 Vi kollade på TV och sen blev vi hungriga så vi lagade mat.
13.00 Kollade lite mer TV. Sen gick dom och jag mötte upp Linnea för att gå på ett event.
15.00 Missade ta bild under eventet. Åkte hem efter en stund och handlade istället.
16.00 Väntade på att klockan skulle gå för jag skulle vidare.
17.00 Jag mötte Moster barbro. Vi skulle plocka fram ställningar till min båt.
19.00 Det var jobbigt så nu har jag ont i ryggen.
20.00 Vi belönade oss med att köpa mat och äta framför TVn.
22.00 När hon hade gått började jag med att baka små kakor.
23.00 Kakorna är klara! Det blev macarons. Det var första gången och det var lite krångligt för smeten blev ganska tjock. Annars supergoda!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!