2012-02-15 | 18:18:02

Bra dag.

Har haft en riktigt bra dag idag. Började med gårkvällen som spenderades med Julia, Ina, Linnea och Siri. Imorse vaknade jag upp med Julia och Linnea hos Siri och har sedan klockan 8 imorse legat i Siris säng fram tills klockan halv 1. Sen rörde jag mig hemmåt och gick runt på kungsholmen en stund innan jag kom hem och la mig i soffan och läste ut En dag. Under tiden drack jag kaffe och åt choklad och fick även ett erbjudande om en jobbintervju! Sen vandrade jag iväg för att hämta ut medicin till farmor. Det tog ett tag och sen gick jag hem igen, satte mig i soffan och har börjat snygga till mitt CV så det är uppdaterat och ser bra ut.
Nu väntar jag på att mamsi och papsi kommer hem... undra när? och undra vad jag får för middag / vad jag ska laga till middag..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!