2012-02-02 | 21:13:17

Januari

Hängde med Linnea hemma hos mig, jobbade, var på vasa muséet, fikade med Siri, Linnea och Frans, Slingade håret (inte mycket resultat), dregglade över Justin och gosade med Disa.
Gick på promenad hem från Siri och Frans, lagade pannkakor, gjorde juice, kollade på söta bilder på mig, svettiga bilder på mig och Linnea, dregglade över Miley, gosade med Disa, Det var förjävla mört ute, gjorde allt på att göra listan och hejjade på under volleyboll turneringen.
Gick på promenade på söder med familjen, åt middag på Pelikan, Dregglade över Michael Corleone, Åt middag med Disa, kollade på roliga bilder på Raggo, fixade ett nytt legg, gjorde en dundermacka innan jobbet och hade matlagningstävling med Linnea mot Anna och Jacob.
Var trött och kall, tyckte alla skulle följa mig på twitter, vaknade upp med solen i ögonen, käkade dundermat, fick frukost på sängen, pappa gjorde bubblevatten, köttfri måndag i skolan, övningskörde i mälarhöjden, övningskörde till vaxholm och åkte färja, gjorde allt på att göra listan, gosade i sängen och läste rolig status av Jacob.
Det var den månaden det! Har faktiskt hunnit med en del vettiga grejer som att jobba, köra och träna.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!