2012-02-19 | 12:36:02

Nu mår man.

Har haft en jättebra helg hittills. I fredags åkte från skolan till Frans lemonads dagis med Siri och hämtade honom. Vi handlade även lite och åkte sen hem till dom. Jag och frans lekte och var söta och siri lagade mat i några timmar....*gott* Tilde kom även förbi och lekta med Frans och åt middag med oss. Linnea och Minna kom senare på kvällsvisten och vi spelade kort och åt godis. Lördagen började med arbetsintervju och sen hem för att städa rummet. Flyttade äve om lite *bilder kommer*. Kvällen började sedan med att Linnea kom över och vi förade lite i mitt rum till tonerna av 99 problems och spelade Svälta räv. Vi fortsatte mot Charlies där vi mötte upp Raggo, Siri och hennes kompisar och sedan kom Sture och några till kompisar. Där satt vi tills stängning och skulle sedan bege oss till Lion bar men det kändes jääävligt kefft och omotiverande så vi tog tunnelbanan hem. Jädra mycket ansikten man kände igen då hehe.
Idag vaknade jag upp och har gjort frukost, legat i sängen, lyssnat på muzik och haft sönder sängen x2. Nu ska jag ta en dusch och snygga till mig lite för om en timme ska jag äta lunch med bengt!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!