2012-03-07 | 15:10:05

Februari

Käkade frukost, ragnar tog bilder med min mobil, panikskrev en redovisning, miley, kollade på en banksyfilm på digitalt skapande, bar lack och läder lagom till fredag, mamsi var tydligen lik heidi klum, torrishändis, jobb, långfärdsskridskor och korvgrillning.
Längtade efter alla hjärtans lunch (som jag tyvärr missade), tvättade, tränade själv för att linnea var i Åre, jädra slaskigt på bussen, gos med Disa, tog ned min vägg, utforskade tags på insta, lista, harmonifrukost och vittne till en brand (såg inget dock).
Promenad, gratis McD kaffe, dipdye-ade mitt hår, önskade vickan och danne en glad alla hjärtans dag, försökte mig på att laga middag innan jobbet men det blev kaozz, jobbade, läste one day!! och käkade gino.
Läste klart one day, det blev alla hjätans dag som firades hemma hos farmor och sen på charlies med polers, dagen efter spenderades i siris säng, fick även hämta ut mitt nya legg och köpte blommor till mig på alla hjärtans. 
Jag och Annea satte upp Salso lappar i skolan, gosimisse, liten macka, passade fransigos, häng med disa, flyttade min säng, = hurtig, Linnea kom över och förade med svälta räv, sen bar det av mot charlies, min familj prövade att röka vattenpipa efter maten.
Bäbishund i skolan, bäbis disa i sängen, tvättmorsan hade gjort sitt för dagen, spelade draw spelet, längtade som vanligt efter skolmaten, fixade med bilder, kollade vädret i Rom, köpte blommor och planterade dom, harmonifrukost, jobb, vändrin mot Linnea, kollade One day filmen, käkade goooo mat, fikade med mamsi, lyssna på radio, tvättade sminkborstar, drack berocca boost, flög till Rom och mitt och MBs hotellrum.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!