2012-04-07 | 00:30:20

Vad jag ska göra:

Bli polare med one direciton och hänga med dom, lär ju va ganska lätt för dom är ju i Sverige ganska ofta. Efter några veckor bjuder dom med mig till LA för att hänga etc. Sen vill Justin och hans crew diskutera ett sammarbete och hoppsan jag visst där och langar upp roliga skämt som jag övat på i några månader och charmar Justin. Blir självklart kompis med Selena och Miley också och vi lever ett kul liv tsm. Sen inser Justin att han inte är kär i Selena utan han är kär i mig istället. Ojoj hur ska detta gå tänker ni och resten av världen!! Jo jag är ju så bra kompis med Selena och vill ju intre krossa hennes hjärta så löser det med att prata ut med Justin och han anförtror sig så mycket till mig och vi beslutar att han och Selena borde göra slut. Båda är förkrossade men jag och Miley (jag är även hennes bästa kompis vid det här laget) tröstar dom båda. Justin känner sig så ensam så han köper ett hus där vi två bor och det ena leder till det andra......
BTW. Vi har ju självklart REEEEJVIGA partyn i huset, jag är DJ och spelar bra musik och alla blir småttförälskade i mig. Dock vågar ingen säga något för alla tror att det är något mellan mig och Justin och honom vill man inte bråka med.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!