2012-04-13 | 00:46:20

Vill och borde så mycket men så lite tid och intresse.

Borde blir mer politisk aktiv / ta reda på vad olika partier står för och vad jag tycker om saker och ting. Känner att jag absolut inte har någon koll på politik och det borde man ju ha för snart är det val och då är det ju bra att ha en åsikt. Sen behöver jag bli bättre på att debattera! Tycker  inte om att göra det för har aldrig något bra att säga när jag får ordet och försöker skämta bort det men alla i klassrummet glor argt och är upprörda. Tack och förlåt säger jag då.
Fast vet inte ens om jag vill bli bättre på det.... man kan ju faktiskt inte vara bäst på allt (mitt motto (speciellt nu i skoltider) ).
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!